آ
-
آموزش
بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
-
آموزش ابتدایی
طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیتهای فوقبرنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]
-
آموزش الکترونیک
واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
-
آموزش الکترونیکی
ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزهای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
-
آموزش عالی
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
-
آموزش عالی
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
-
آموزش عالی
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
-
آموزش عالی
کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
-
آموزش عالی
ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزهای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
-
آموزش کارآفرینی
تحلیل آموزش مغفول شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
ا
-
اثربخشی تدریس
طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
-
ارزشیابی برنامۀ درسی
نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]
-
اساتید
نقش پیش بینی کننده فلسفههای آموزشی بر سبکهای تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]
-
اصول مبنایی آموزش
ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزهای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
-
اعتبار بخشی
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 161-188]
-
اعضای هیأت علمی
نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]
-
انقلاب صنعتی چهارم
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
ب
-
برنامهدرسی
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
-
برنامه درسی
بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
-
برنامه درسی
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
-
برنامه درسی
تحلیل آموزش مغفول شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
-
برنامه درسی
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
-
برنامه درسی
تأملی بر وضعیت سبک زندگی اسلامی - ایرانی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 189-215]
-
برنامه درسی آموزش عالی
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
-
برنامه درسی آموزش عالی
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدات فناوری واقعیتافزوده برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 295-318]
-
برنامه درسی کسب شده
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
-
برنامه درسی معنوی
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 161-188]
پ
-
پساپدیدارشناسی
واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
ت
-
تجارب زیسته دانشجومعلمان
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
-
تجارب یادگیری
رابطه مؤلفههای برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
-
تحلیل مضمون
بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
-
تحلیل مضمون
روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
-
تدریس موفق
طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
-
تربیت دینی
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
-
تربیتمعلم
طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیتهای فوقبرنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]
-
تسهیل یادگیری
طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
-
تعاملات آموزشی
رابطه مؤلفههای برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
-
توسعه حرفهای مستمر
مطالعه برنامه توسعه حرفهای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاههای شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
چ
-
چالش ها
بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
ح
-
حمایت حرفه ای
روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
خ
-
خودرهیابی
مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانهای در طفرهروی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]
د
-
دانشجویان
رابطه مؤلفههای برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
-
دانشجویان
واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
-
دانشجویان
مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانهای در طفرهروی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]
-
دانشگاه
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
-
دانشگاه
ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
-
دانشگاه آزاد
طراحی و اعتبارسنجی مدل تسهیل اثربخشی تدریس اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 319-347]
-
دانشگاه آزاد اسلامی
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
-
دانشگاه فرهنگیان
واکاوی تجارب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درباره جنبه های کاهشی و افزایشی فناوری در آموزش الکترونیکی(مجازی) با رویکرد پساپدیدارشناسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 57-87]
-
دانشگاه فرهنگیان
طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیتهای فوقبرنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]
-
دانشگاه فرهنگیان
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 161-188]
-
دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه
نقش پیش بینی کننده فلسفههای آموزشی بر سبکهای تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]
-
دانشگاههای برتر دولتی
نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]
-
دانشگاههای معتبر جهان
نقش اعضای هیأت علمی در ارزشیابی برنامههای درسی رشته های علوم انسانی دانشگاههای برتر ایران و جهان به منظور طراحی مقیاس مطلوب [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 179-214]
-
دانشگاه یاددهنده
ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
ر
-
راهبردهای توسعه حرفهای
مطالعه برنامه توسعه حرفهای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاههای شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
-
رشته آموزش ابتدایی
رویکردی پدیدارشناسانه به تجارب زیسته دانشجو معلمان از برنامه درسی اجرا شده رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 309-340]
-
رشته علم و فناوری
مطالعۀ تطبیقی ساختار و محتوای رشته «علم، فناوری و جامعه» در دانشگاههای منتخب جهان و ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 107-144]
-
رضایت از تحصیل
رابطه مؤلفههای برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
ز
-
زیست بوم
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
س
-
سازمان یاددهنده
ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
-
سبک تدریس
نقش پیش بینی کننده فلسفههای آموزشی بر سبکهای تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]
-
سبک زندگی
تأملی بر وضعیت سبک زندگی اسلامی - ایرانی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 189-215]
-
سبک زندگی اسلامی-ایرانی
تأملی بر وضعیت سبک زندگی اسلامی - ایرانی دانشجویان دانشگاه شهید مدنی آذربایجان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 189-215]
-
سواد رسانهای
مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانهای در طفرهروی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]
ش
-
شایستگیهای کارآفرینانه
تحلیل آموزش مغفول شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
-
شبکه عصبی مصنوعی
مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانهای در طفرهروی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]
ط
-
طراحی الگو
طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیتهای فوقبرنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]
-
طراحی الگو
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی معنوی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 161-188]
-
طراحی انگیزهای
ارزیابی دورههای آموزش الکترونیکی بر اساس اصول مبنایی و طراحی انگیزهای آموزش و همبستگی آن با پیشرفت یادگیری و رضایت از دوره در آموزش عالی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 63-83]
-
طفرهروی مجازی
مدلسازی نقش عوامل خود رهیابی و سواد رسانهای در طفرهروی مجازی دانشجویان با رویکرد شبکه عصبی مصنوعی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 7-32]
ف
-
فراترکیب
ارائه مدل مفهومی دانشگاه به مثابه سازمان یاددهنده با استفاده از روش فراترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 135-159]
-
فراگیران آموزش معکوس
کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
-
فعالیت فوقبرنامه
طراحی و اعتباربخشی الگوی فعالیتهای فوقبرنامه رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 215-244]
-
فلسفه آموزشی
نقش پیش بینی کننده فلسفههای آموزشی بر سبکهای تدریس مدرسان دانشگاه فرهنگیان کرمانشاه [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 85-104]
-
فناوریهای آموزشی
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدات فناوری واقعیتافزوده برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 295-318]
ق
-
قابلیت ها
بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
ک
-
کارآفرینی
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
-
کارآفرینی
چارچوب مفهومی زیست بوم کارآفرینی مبتنی بر برنامه درسی دانشگاهی : رویکرد فرا ترکیب [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 33-61]
-
کارآفرینی اجتماعی
طراحی و اعتباربخشی مدل برنامه درسی کارآفرینی اجتماعی در آموزش عالی ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 145-177]
-
کلاس معکوس
کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
م
-
مؤلفههای برنامه درسی
رابطه مؤلفههای برنامه درسی تعاملات آموزشی، کیفیت تجارب یادگیری با رضایت تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه الزهراء [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 7-27]
-
مدل بِرِدی
مطالعۀ تطبیقی ساختار و محتوای رشته «علم، فناوری و جامعه» در دانشگاههای منتخب جهان و ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 107-144]
-
مدیریت کسبوکارهایکوچک
تحلیل آموزش مغفول شایستگیهای کارآفرینانه در برنامه درسی رشته SBM [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 245-270]
-
مربیگری
روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
-
مزایای کلاس معکوس
کلاس معکوس در آموزش عالی ایران: با تاکید بر مزایای آن برای فراگیران [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 105-134]
-
مشاوره برنامه درسی
بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
-
مطالعات علم و فناوری
مطالعۀ تطبیقی ساختار و محتوای رشته «علم، فناوری و جامعه» در دانشگاههای منتخب جهان و ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 107-144]
-
مطالعه تطبیقی
مطالعۀ تطبیقی ساختار و محتوای رشته «علم، فناوری و جامعه» در دانشگاههای منتخب جهان و ایران [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 107-144]
-
مفهوم سازی
بررسی مواضع صاحبنظران در رابطه با ایجاد گرایش مشاوره برنامه درسی در حوزه ی رشته مطالعات برنامه درسی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 89-106]
-
مهارتهای استادان
مطالعه برنامه توسعه حرفهای مستمر(CPD) اعضای هیأت علمی و راهبردهای تحقق آن در دانشگاههای شهر اهواز [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 217-250]
-
موک ها
بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
ن
-
نظریه داده بنیاد
الگوی جاری تربیت دینی در دانشگاه آزاد اسلامی: رویکرد نظریه داده بنیاد [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 251-276]
-
نگرش ها
بررسی دیدگاه اساتید و متخصصان علوم تربیتی نسبت به دورههای برخط آزاد انبوه (موکها)با روش تحلیل مضمون [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 29-55]
-
نومعلم
روش های حمایت حرفه ای رسمی از نومعلمان طی «دوره آغازین خدمت» در سطح جهانی [دوره 13، شماره 26، 1401، صفحه 277-307]
و
-
واقعیت افزوده
شناسایی قوتها، ضعفها، فرصتها و تهدیدات فناوری واقعیتافزوده برای برنامه درسی آموزش عالی [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 295-318]
-
ویژگیها و مؤلفههای برنامه درسی
شناسایی ویژگیها و مولفههای برنامه درسی آموزشی عالی در عصر انقلاب صنعتی چهارم [دوره 13، شماره 25، 1401، صفحه 271-293]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد